Saturday, 26 March 2011

TIRED DAY

Penat gile hari nie kot hari nie ,pagi2 kul 7.30 dh kena ade kat skola sbb SYABAB nye pasal .Pagi uh igt nk lepak jap tiba2 dpt arahan gie surau mmg  x leh wat pe ah kena lari gak ah.Pastu kena bahagikan mengikut company masing-masing .Lepastu,dapat arahan keluar baris ,pegi jalan raya untuk kawad gile masa tu malas teramat2 so kena bgi komitmen yg baek la kan ,so sabar lah.Benda palong benci skali kena bagi arahan memang mase tuh x yah ckp ah mmg x serious langsung .Then pegi rehat ,lepas rehat ade practical ngn teori tau ok ah gak.Mase nak habis mase tuh balik lah kan .Aku pergi medan ngn kakak IZZATI .Makan punye makan balik skola, ape agi lepak ah kan,dlm kul4.00 uh pegi training netball mase leps azan asar pegi surau buat fitness memang gempak ah ,kalau mcm buat benda memang kaki mesti kram tpi nak buat mcm mne nk kena bgi komitmen terbaik dekat akak2 tuh so tu je lah kot bye P.S. LUV U

No comments:

Post a Comment